miercuri, 17 noiembrie 2010

Prima cearta


Era o zi te toamna o linistita practic . . era o liniste totala telefonul nu se repezea sa sune ... doar ma plimbam pe o alee astept sa ma sune Miha al meu (alintul meu pt el) .
Am asteptat si am astept (Dar pana cand? )
Ieri fusese o zi incredibil de frumosa , el zambea la mine eu zambeam la el ;Parca totul se aprise iar in toata lumea asta larga eram doar noi doi si planeta ;Privirile ni se contopeau  de fiercare daca cand ne priveam . Intr-un cuvant era totul MAGIC .
Dar azi trebia sa sune ! Stiam ca va suna! Atunci de ce nu ma suna ?
Parea o cearta inutila la vremea aceea . . .
Asteptasem o zi intreaga sa ma suna , eu nu-l sunasem crezand ca e de datoria lui "fiind baiat" sa ma sune el primul , dar nu am facut-o ! Eram extrem de suparata nu vroiam sa ma desprat de el sau sa ma cert cu el  , voriam doar sa ii spun pur si simplu ca supararea din sufletul meu e prea mare pentru a o duce mai departe.
A doua zi : 
M-am dus acasa , m-am facut frumoasa si m-am aranjat tocmai pentru el .
M-am dus la el , nu era . . . eram asa de supara ca nu l-am gasit .M-am intors  pe drumul meu spre casa , ma uitam imprejur si nu gaseam o cale de intoarcere la fericire , eram trista ma gandeam doar la el si la faptul ca nu ma sunat in acea zi, priveam in gol  la stranga si la dreapta ;Practic vedeam acelas lucru : gard,copaci,iarba,flori .. dupa parerea mea nimic interesant .
Ajunsesem in fata blocului meu !
El era acolo parca ma astepta pe mine, sa imi spuna ca ma iubesc si ii pare rau.M-am apropiat incet spre el si doar l-am stirgat ;Venise catre mine incetisor cu o fata de "bleg" si a inceput a striga la mine si a ma intreba intr-una de ce nu l-a sunat,devesine iritant !  ma uitam la el mirata cu niste ochii bulbucati parca incetisor imi venea sa plang dar ceva din interiorul meu imi zicea " rezista , fi puternica , nu ceda" .Acele momente au fost infernale, nu stiu cum de le-am suportat . . .
Nici acum nu-mi vine sa cred ca ne-am certat doar din cauza unui telefon uitat in vag .
Final : Acum totul este bine a fost doar o mitica cearta a noasta care s-a intamplat acum cateva zile . Telefonul pentru  noi inseamna un noian ce griji si am hotarat de comun acord ca nu mai folosim telefonul in relatia noastra .

4 comentarii:

  1. Superba postarea si blogul!Felicitari!:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Cearta are deaface si asa intr-o relatie Luizza

    RăspundețiȘtergere
  3. de ce scrii asa .....alandala , nu respecti ortografia-ai greseli multe si mananci litere -asa nu ! scuze dar cineva trebuie sa iti spuna ca sa te redresezi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt de parere ca omul din greseli invata . totusi daca ai comentat ar fi trebuie si sa iti da numele [asa ar fi fost normal] .

    RăspundețiȘtergere