duminică, 21 noiembrie 2010

O zi speciala

Ziua incredibil de frumoasa cam asa ar fi sunat titlul meu , am stat si m-am gandit la un titlu bun si l-am gasit pe ast " o zi speciala dar amoroasa" dar era prea complex si poate se referea si la alt ceva , asa ca m-am decis sa fie mai scurt  .


Ieri Miha  venise pe la mine , eu chiar nu stiam ce se petrece,eram foarte somnoroasa.Oare ce era cu el de venise  la mine acasa  la ora 8 dimineata ?... am stat l-am ascultat si mi-a explicat :venise pur si simplu sa ma vada , sa imi vada frumusetea profunda de dimineata .[Eu intr-un fel chiar ma mirasem. .] Dupa o mie de ingratisati si o suta de saruturi m-am imbracat , m-am cochetat si am iesit afara impreuna cu el .

Ne-am plimbat pe alei , pe strazi ,prin parcuri . .. pana cand am trecut din intamplare "spun eu" pe langa un stalp ca scria "te iubesc "  atunci Miha s-a uitat la mine si mi-a spus " e pentru tine " , parca imi veneu lacrimile dar din ambitie si respect  m-am oprit . Asa ca dupa ce ne-am oprit la stalp am rup o fituica unde scria " si eu te iubesc" si i-am dat-o lui , a zambit la mine cu fata lui rotunjie iar apoi m-a saturat pasional .
Dupa cateva ore fiindca afara prea frig am mers intr-o scara de bloc unde ne-am simtit extraodinar :ne-am zambit unul altuia , ne-am privit patimas , ne-am imbratisat si ne-am saturat ... frumoase clipe pana cand o baba nervoasa a venit si a tipat la noi sub pretextul "ca vorbim prea tare iar la ora aceea copii mai  si dorm" , cu chiu si vai am plecat pana la urma .
In timp se stateam in scara blocului Miha mi-a marturisit ca am fost prima fata cu care a stat cel mai mult din iubire si nu din interes si ca spera ca mai continuam relatia pana la adanci batraneti ;Cat despre blog nu prea i-a convenit lui ca postez chiar toata intimitatea nostra ,dar i-am promis ca este  un blog daruit doar necunoscutilor fascinati de lumea blogului sau a altor persoane anomine .
A doua zi ne-am intalnit in parcul central unde acolo mi-a oferit un pretios lantic de argint :x mi-a placut atat de mult incat am sarit la gatul lui si aproape cazusem amandoi  :)) ce au mai ras prietenii lui , cat si noi .

5 comentarii:

  1. cat de frumos!:) frumoasa poveste, sper sa continue mult mult timp!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai rar gasesti asa iubire.Sa va iubiti si sa fiti fericiti mult timp de acum in colo:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am venit si pe la tine. Ma bucur sincer pentru tine ca esti fericita, dar ai exprima mult mai frumos asta daca ai scrie corect gramatical si n-ai uita sa mai pui cate o virgula din cand in cand. Reciteste ce ai scris si vezi pe unde mai poti corecta. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte îndrăzneţ ceea ce ai scris. eu nu aş putea s-o fac chiar aşa, pentru că e ceva personal.

    nu ştiu dacă vrei să ţii blogul doar ca un jurnal sau vrei să creezi din postări ceva mai mult decît atît, dar îţi spun: succese!

    diana

    RăspundețiȘtergere
  5. toata lumea mai greseste , acum eu nu pot fi perfecta . ma exprim asa cum stimt in acel mometan sau cum am simtit atunci .

    RăspundețiȘtergere